110429 - fredag

Idag var det genomgång av den nya kursen i skolan, nämnligen ekonomi/beskattning. Woho? Haha. Borde nästan haft med sig resväskan för att få med sig allt hem, eftersom vi fick sammanlagt 13 böcker/häften/papper..
På schemat för idag stod det "korvstoppning", och det var det också. Som tur var så var det en bra lärare i detta ämne också, och han är från Gotland. Fönstrena heter fonstrarna på gotländska. Det har jag lärt mig idag.

I helgen ska Alfons bo hos mig, så jag har varit och hämtat honom. Just nu ligger han däckad här bredvid mig, men förut var han helt tokig! Haha en av biverkningarna av hans medicin är att han blir piggare, får typ överskottsenergi, så han var ju helt hypad förut =D



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0